Coffee House -ketjun brändi- ja konseptiuudistus

Asiakas:
SOK

Kahvila-asioinnit ovat säilyttäneet vahvan aseman kuluttajien keskuudessa muuttuvasta maailman- ja markkinatilanteesta huolimatta. Myös Coffee House -ketjulla on ollut hyvät lähtökohdat valtakunnalliseen kasvuun. Ketjun uudistuksella lähdettiin rakentamaan entistä houkuttelevampaa, yhtenäistä ja erottuvaa brändiä ja konseptia. Tavoitteena oli tavoittaa uusia asiakkaita kahviloiden aktiivisesta käyttäjäkunnasta sekä kehittää toimintamalleja myynnin kasvattamiseen.

”Yhteistyössä Flockin kanssa toteutetun brändi- ja konseptiuudistuksen myötä ketju on osoittautunut houkuttelevammaksi uudelle aktiiviselle kahvilakäyttäjäkunnalle. Uusi konsepti on tuottanut juuri oikeita tuotteistuksia ja palvelumalleja, joita tarvitaan asiakaskokemuksen kehittämiseen ja myynnin kasvattamiseen. Uudistus ei ole pelkästään visuaalinen muutos, vaan kokonaisvaltainen parannus, joka asettaa Coffee Housen kilpailukykyiselle ja kasvuhakuiselle uralle”, kertoo Kati Piispanen, SOK, liiketoimintapäällikkö.

”Flockin työskentely on tavoitteellista ja tuloshakuista. Heidän näkemyksellisyytensä ja sitoutuneisuutensa on rikastanut työskentelyä ja tukenut tavoitteiden saavuttamista”, jatkaa Kati Piispanen.

No items found.
No items found.
”Flockin työskentely on tavoitteellista ja tuloshakuista. Heidän näkemyksellisyytensä ja sitoutuneisuutensa on rikastanut työskentelyä ja tukenut tavoitteiden saavuttamista”
Kati Piispanen
SOK, liiketoimintapäällikkö